کمبود فضای آموزشی در خراسان جنوبی مشکلی است که در شورای آموزش و پرورش استان به آن پرداخته و قول پیگیری وعده‌ها داده شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در  شورای آموزش و پرورش استان گفت: در زمان حضور عسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان قول‌هایی برای ساخت و ساز در فضای آموزشی به استان  داده شده که این موضوع را معاون سیاسی و مدیرکل آموزش و پرورش پیگیری کنند تا با مکاتبات از استانداری و حتی صحبت‌های حضوری در مرکز قول‌هایی که داده شده را اجرایی کنیم.

او با قدردانی از زحمات دلسوزانه معلمان و اهمیت کار تعلیم و تربیت گفت: شورای آموزش و پرورش ضروری است به صورت ماهانه در سه محور مشارکت مردم، نظارت مردم و توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی برگزار شود.

قناعت گفت: برای تکمیل ساختمان نیمه تمام اداره کل آموزش و پرورش استان در سایت اداری نیز ضروری است پس از بررسی توسط کارشناسان، برآورد هزینه صورت گیرد تا با توجه به ملی بودن پروژه، اخذ اعتبار مورد نظر از مرکز انجام شود.


بیشتر بخوانید


موسوی نژاد سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در هفته گرامیداشت معلم از معلمان برتر استان تجلیل خواهد شد.

او گفت: در شهرستان‌ها هم نظیر این برنامه برگزار خواهد شد و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور برای معلمان منتخب کشوری در نظر گرفته شده است.

به گفته موسوی نژاد برگزاری مراسم سپاس معلم در مدارس و دیدار با منتخب خانواده شهدای دانش آموز و خانواده معلمانی که بر اثر درگیری با ویروس کرونا جان باختند، صورت خواهد گرفت.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: کمبود فضای آموزشی در استان مطلوب نیست، اما این موضوع در مرکز استان به ویژه در طرح‌های مسکن مهر به وضوح دیده و احساس می شود که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و پیگیری‌های استاندار این کمبود را جبران کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار