هیوندای آیونیک ۵ N می‌تواند از پیشرانه دو موتوره ۵۷۷ اسب بخاری کیا EV۶ GT استفاده کند.

هیوندای آیونیک ۵ یک خودروی برقی از برند کره جنوبی است. استایل منحصر به فردش به آن اجازه می‌دهد تا از سایر خودرو‌های برقی موجود در بازار متمایز شود و به نظر می‌رسد هیوندای با یک نسخه با عملکرد بالاتر، تنوع بیشتری را به خط تولید این مدل اضافه می‌کند.

عکس‌های جاسوسی جدید تست ماشین استتار شده در نزدیکی پیست مسابقه نوربرگ رینگ را به تصویر کشیده‌اند که می‌تواند طراحی اسپرت‌تری را در زیر پوشش‌ها پنهان کند.

 این خودرو نسبت به نسخه الکتریکی در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ هیوندای احتمالاً نام تجاری N را در داخل و خارج به کار ببرد، از جمله مکان هایی که قرار است نام N به کار رود روی صندلی‌های اسپرت منحصر به فرد و فرمان اسپرت است. 

هیوندای اعلام نکرده است که چه پیشرانه‌ای برای این خودروی پنج در به کار می‌رود، اما می‌تواند از پیشرانه کیا EV۶ GT استفاده کند. در کیا، پیکربندی دو موتوره، ۵۷۷ اسب بخار نیرو و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو سرعت  ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۳.۵ ثانیه می پیماید که این در حد ابرخودرو‌ها است.

پلتفرم زیربنای آیونیک ۵، E-GMP، می‌تواند تا ۶۰۰ اسب بخار تولید کند، بنابراین هیوندای می‌تواند ۵ N را با امتیاز خروجی بالاتر، کمی منحصر به فردتر کند. 

 اولین بار این خودروی برقی تقویت‌شده در سپتامبر به نمایش در آمد، اما هیچ اطلاعاتی از آن اعلام نشد، حتی نمی‌دانیم که نشان N را دریافت خواهد کرد یا خیر با این حال، هیوندای به وضوح در حال کار بر روی نوعی EV است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار