مدیر کل بنیاد مسکن گلستان از آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم و نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، خبر داد.

سیدمحمد حسینی، مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: کار ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد استان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.


سید محمد حسینی افزود: در این طرح علاوه بر تسهیلات ارزان قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، ۸ تُن سیمان و ۲ هزار و ۲۰۰ تُن میلگرد رایگان برای ساخت واحد‌های مسکونی در نظر گرفته شده است.


حسینی با اشاره به تفاهم نامه دو جانبه بین بنیادمسکن و بنیاد مستضعفان افزود: در قالب این تفاهم نامه ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های هدف در کشور احداث می‌شود که سهم استان گلستان ۵۷۸ واحد است که در حال شناسایی متقاضیان واجد شرایط هستیم.


او ادامه داد: یک تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان هم داریم و قرار است در قالب این طرح ۳۰۳ واحد مسکونی در شهرستان مراوه تپه ساخته شود.


مهندس حسینی با اشاره به تفاهم نامه ۵ جانبه دیگری با محوریت سپاه گفت: در این طرح برای فاز نخست ۵۰۰ واحد مسکونی به عنوان سهمیه برای استان در نظر گرفته شد که تا یکهزار و ۵۰۰ واحد قابل افزایش است. این واحد‌های مسکونی برای مددجویان امداد است که در شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی شده است.


به گفته حسینی سال ۹۹ ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در استان گلستان کلید خورد که خوشبختانه تقریبا همه این واحد‌های مسکونی پارسال به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.