مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت کشور فردا پنجشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

به نقل از روابط عمومی هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری، مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت و مریم وفاخواه نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت کشور فردا پنجشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به این استان سفر می‌کنند.

تجدید میثاق با شهدای گمنام، نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان، دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر فرخشهر و بازدید از روند ساخت پیست اسکیت ۲۰۰ متر استاندارد فرخشهر، نشست با مسئولان شهر فرادنبه، نشست با مسئولان شهرستان بروجن و بازدید از تمرینات اسکیت سواران شهرستان بروجن (قطب اسکیت استان) از برنامه‌های این سفر یکروزه است.


بیشتر بخوانید


چهارمحال و بختیاری با داشتن مربیان ارزشمند و ورزشکار ملی پوش در رشته اسکیت، کسب رتبه ۶ ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۹، افزایش جذب ورزشکار در رشته اسکیت، جذب منابع مالی و عدم وابستگی به اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون اسکیت، پیشرفت چشمگیری بین هیئت‌های ورزشی رشته اسکیت در سطح کشور داشته است.

با توجه به تلاش مسئولان هیئت اسکیت استان جهت رفع مشکلات زیرساخت رشته اسکیت و پیشرفت محسوس در صورت بهره برداری از پیست‌های در دست احداث، این استان پتانسیل تبدیل به اردوبام اسکیت کشور را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار