نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از مناسبت‌هایی نظیر روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد برای جهاد تبیین بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: این مناسبت ها زمینه ساز بیشترین هجمه‌ها علیه ولایت فقیه در نظام اسلامی است بنابراین برگزاری هرچه باشکوه‌تر چنین مناسبت‌هایی خنثی کننده چنین هجمه‌هایی خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی مناسبت‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه را فرصتی مناسب برای جهادتبیین بخصوص بیان دستاورد‌های نظام و امید بخشی و اعتماد بخشی به مردم دانست.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: در این دیدار، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیست فرمان را به عنوان نقشه راه مورد تاکید قراردادند و یکی از توصیه‌های رهبری این است که فلسطین زنده است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین ظلم وستم رژیم غاصب صهیونیستی و اقدامات تروریستی و مغایر با حقوق بشرآنان بهره گیری شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم مصوبه ستاد ملی کرونا را تصمیم نهایی ستاد برگزاری مناسبت‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد برای نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت این روزها دانست .

حجت الاسلام قندهاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از آماده سازی تمام مصلا‌های استان برای حضور مردم در مناسبت‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در صورت تایید ستاد ملی کرونا خبر داد.

برچسب ها: روز قدس ، جهادتبیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.