حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: رسانه‌ها در خط مقدم حفظ نظام اسلامی بعنوان یکی از مولفه‌های اصلی جهاد تبیین پیشگام باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در این نشست صمیمی ابتدا حدود ۲ ساعت شنونده رویکر‌ها و اظهار نظر‌های شرکت کنندگان در خصوص راهکار‌های عملی جهاد تبیین و همچنین دغدغه‌ها و مشکلات رسانه نگاران استانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی می گوید: بر اساس دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشگاهیان، حوزوی‌ها، هنرمندان و کسانی که تریبون دارند، تبیین‌گران جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و باید در جهت رسالت بزرگ خود در بیان دستاورد‌های نظام اسلامی در راستای حفظ نظام گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان از مغفول و مهجور ماندن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حد سخنرانی‌های متعدد، برنامه‌ها و محافل علمی و نظریه پردازی و شعار زدگی انتقاد و گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم بر عمل شدن به آن استوار است که در این خصوص نقش رسانه‌ها بسیار تعیین کننده خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: سوء استفاده رسانه‌ای از حادثه اخیر تروریستی در حرم رضوی بار دیگر نشان داد دشمنان در هر فرصتی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و در این شرایط برای خنثی‌سازی دسیسه‌ها باید اعتماد سازی و امید بخشی را بعنوان دو محور مهم برگرفته از جهاد تبیین در تولید محتوای رسانه‌ای توجه کنیم.

همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با مدیران و منتخبان رسانه‌های دیداری و شنیداری، مکتوب، پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی، مسئولان تشکل‌های صنفی رسانه‌ای و فعالان خبری فضای مجازی استان با محوریت جهاد تبیین در حوزه علمیه صادقیه سمنان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.