امیر سرتیپ واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در این دانشگاه ضمن بازدید از اماکن علمی، پژوهشی و مرکز پهپاد این یگان را افتتاح کرد.

پیش از این امیر سرتیپ علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه شهید ستاری، طراحی، ساخت و پرواز پرنده‌های بدون سرنشین را از اهداف و ماموریت‌های اصلی این دانشگاه عنوان کرد.

به گفته فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری، تدوین سیلابس‌های آموزشی پروازی دانشجویان پهپاد برای آموزش‌های پرواز بدون سرنشین، تجهیز آزمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی پهپاد، طراحی و ساخت انواع پهپاد‌های مدل توسط دانشجویان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه هوایی شهید ستاری و ارائه آن در نمایشگاه‌ها، آموزش دانشجویان با پهپاد مدل پیشرفته برد نزدیک سفیر، پهپاد (برد کوتاه) ستار، پهپاد مهاجر ۲ و ساخت باند ویژه پهپاد از جمله دیگر اهداف قابل پیگیری این دانشگاه است.


بیشتر بخوانید: 


نشریه «نشنال اینترست» آذر پارسال نوشت «به رغم بودجه نظامی سالیانه ایران که معمولا بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار متغیر است، ایران از بسیاری از کشورهایی که دو یا سه برابر بیشتر برای امور دفاعی هزینه می‌کنند، مانند آلمان،انگلیس و روسیه، هواپیماهای بدون سرنشین مسلح بیشتری تولید می‌کند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
باسلام منتظرپهبادهای سنگین با قدرت حمل بمب وموشکهای بیشتر وساعت پروازی بیشتر. زودتربسازید قربونتون
آخرین اخبار