مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:توانمندسازی باتکیه برسه رکن ایجاداشتغال پایدار،تأمین مسکن وارتقاء خدمات فرهنگی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است.

صالحی گفت: توانمندسازی با تکیه بر سه رکن ایجاد اشتغال و درآمد پایدار، تأمین مسکن مقاوم و مناسب و ارتقاء خدمات فکری و فرهنگی به همراه خدمات صادقانه و تلاش مقدس برای تکریم نیازمندان با رویکرد ارتقاء رضایتمندی جامعه هدف از سیاست‌ها وبرنامه‌های اصلی کمیته امداد است.

او با بیان اینکه فعالیت‌های این نهاد در کنار توان افزایی، توجه ویژه به توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت می‌باشد، گفت: تلاش می‌کنیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در راستای توانمندسازی حداکثری، ولی نعمتان تحت حمایت گام عملی برداشته شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ماه رمضان را فرصت بسیار خوبی برای همدلی ونوعدوستی خیران، نیکوکاران و مومنان روزه دار و نیک اندیش برای کمک‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان عنوان کرد.

او گفت: طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه اطعام مهدوی و پویش معنوی، مردمی و خیرخواهانه ثبت نام حامیان برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین بخشی از برنامه‌های این نهاد در ماه  رمضان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.