مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:مشارکت مردم در حوزه خیر و احسان علاوه بر زمینه سازی برای کمک به نیازمندان، موجب ارتقاء امنیت اجتماعی نیز می‌شود.

صالحی گفت: مشارکت و فعالیت خیران در حوزه خیر و احسان و نیکوکاری و فعالیت‌های خیرخواهانه علاوه بر زمینه سازی برای کمک به نیازمندان، موجب ارتقاء امنیت اجتماعی نیز می‌شود.

او بابیان اینکه مردم زنجان سهم بزرگی در فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان دارند، گفت: نیکوکاری و فرهنگ کار خیر واحسان با روحیه مردم استان کاملاً عجین بوده و این ویژگی مهم یکی از جلوه‌های اخلاق حسنه اجتماعی مردم نیکوکار استان زنجان است.

صالحی گفت: به همت مردم نیک اندیش و نیکوکار استان زنجان سرانه ایتام و محسنین بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از شکل گیری صحیح جریان خیر واحسان وجاری بودن فرهنگ علوی، فاطمی وحسینی در خدمت رسانی به، ولی نعمتان عزیز در این استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در کنار توسعه مشارکت‌های مردمی، اصلی‌ترین راهبرد این نهاد توانمندسازی و ایجاد اشتغال با ثبات وپایدار برای خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: پارسال پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.