سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت و راه شهدای این سرزمین تاکید کرد.

وبسایت خبری العهد گزارش داد، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در سخنانی گفت رژیم اشغالگر صهیونیست بار دیگر خون مردم فلسطین را در سرزمین های فلسطینی از الخلیل تا بیت لحم و جنین به زمین ریخت. تعداد قربانیان رژیم جنایتکار صهیونیستی افزایش یافته و تعداد شهدا از صبح دیروز به چهار شهید رسیده است.

وی ضمن اشاره به اسامی شهدای اخیر در مناطق مختلف گفت: در مواجهه با این اقدامات و تشدید تنش که روز به روز توسط اشغالگران جنایتکار افزایش می‌یابد، تاکید می‌کنیم؛ خون شهدا هدر نخواهد رفت و مردم ما در این ماه مبارک در سرزمین خود ثابت قدم و به حق موجودیت تاریخی خود در سرزمین فلسطین پایبند خواهند ماند.

وی همچنین بر پایبندی به حق مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد و گفت: درگیری ها همچنان ادامه دارد و ما در مقابل این تجاوز آشکار به دفاع از مقدسات، مردم و آرمان خود ادامه خواهیم داد.

عزالدین افزود: مردم و نیروهای دلاور مقاومت ما همچنان در صحنه باقی می‌مانند و سلاح‌های ما به سمت اشغالگران خواهد بود و به وظیفه دینی و ملی خود برای دفاع از سرزمین و اماکن مقدسمان عمل خواهیم کرد. مردم ما مرعوب ماشین ظلم صهیونیست ها نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار