پورذهبی گفت: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و شخصیتی برجسته و در خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوا زبانزد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی و هفته ارتش در حسینیه ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی به منظور بازگویی رشادت‌ها و الگوبرداری از سیره و روش رزمندگان و شهدا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت:وقتی دوران خدمت یک رزمنده به شهادت ختم می‌شود، ماندگار و ارزش ویژه‌تری در جامعه پیدا خواهد کرد، نیرو‌های مسلح و کسانی که در عرصه پاسداری نظم و امنیت گام برداشته، نیز باید شاخصه‌هایی برای الگوشدن در جامعه داشته باشند.

او می گوید:یک ژنرال در جمهوری اسلامی باید شاخصه تقوا داشته باشد چرا که هر کسی در کشور خودش نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، اما در این میدان «تقوا» حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نیرو‌های مسلح در لباس مقدسی که بر تن دارند، باید روز به روز ایمان‌شان به الله قوی‌تر و به خداوند توکل کنند.

 پورذهبی گفت: جهاد، هجرت، ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی از شاخصه های شهدای والامقام، رزمنده و انسان حقیقی است،این انسان‌ها در هنگام جهاد و هجرت، آماده حضور در میدان هستند.

او می گوید: شهید صیاد شیرازی یک شهید شاخص و اسوه اخلاق و فرد مقدسی است که خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوایش هم زبانزد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد آن حرکت جهادی را از خود نشان داد و دشمنان و جریان نفاق شکست سنگینی خوردند و اقدامش برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

پورذهبی گفت: امیدوارم همواره قدردان این سرمایه‌های جهادی کشور باشیم و فرزندانمان پیرو انسان‌های با شهادت و مجاهد فی سبیل الله باشیم.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سال ۱۳۲۳ در شهرستان درگز استان خراسان دیده به جهان گشود. او از فرماندهان مکتبی ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی بود که در هشت سال دفاع مقدس درخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.