دادستان کرمانشاه گفت : مجرمان سابقه دار و شناسایی شده در استان به صورت مرتب تحت رصد و کنترل دستگاه قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت و در صورت ارتکاب جرم شدیدترین برخورد‌ها با آن‌ها انجام می‌شود.

شهرام کرمی گفت : افراد حاشیه دار و مسئله ساز چه در کرمانشاه و چه شهرستان‌های دیگر شناسایی شده اند و قطعا برخورد‌های بازدارنده‌ای با آن‌ها انجام می‌شود.

به گفته دادستان کرمانشاه دستگاه قضائی مصمم است این افراد را به صورت جدی تحت رصد قرار داده و حتی اگر جرمی هم مرتکب نشده باشند هرچند وقت یکبار آن‌ها را احضار و یا بازرسی‌های لازم را از منازل آن‌ها صورت دهد.

رصد و کنترل مداوم این افراد باعث می‌شود آن‌ها متوجه شوند تحت نظارت مستقیم پلیس و دستگاه قضائی قرار دارند و همین باعث می‌شود دست از ارتکاب جرم خصوصا درگیری و انجام تیراندازی بردارند.

دستگاه قضائی برای برخورد با جرائم خشن بویژه تیراندازی اهتمام دارد در همین راستا اعطای مرخصی به این افراد از بهمن ماه پارسال متوقف و حتی در ایام تعطیلات نوروزی ادامه یافت.

روند نبود اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی در سال جدید همچنان ادامه پیدا می‌کند، در طول یک ماه اخیر افرادی که در این خصوص دستگیر شدند به جرم آن‌ها در شعبات ویژه‌ای که برای همین موضوع تشکیل شده رسیدگی و احکام لازم که عموما حبس و زندانی کردن آن‌ها بود، صادر شد.

جدیت پلیس در برخورد با عاملان تیراندازی و دستگیری این افراد در سریعترین زمان ممکن قابل تقدیر است خوشبختانه با اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با این افراد، فضا روز به روز برای این دسته از مجرمان در استان ناامن‌تر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.