مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آغاز جشن مجازی گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

بابک ترابی گفت : ستاد دیه به عنوان یک ستاد مردمی از بدو تاسیس خود هرساله در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می‌کند.

به گفته مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه خوشبختانه طی سال‌های گذشته شاهد مشارکت خوب مردم در این امر خیر و خداپسندانه بوده ایم تا ضمن اینکه یک زندانی از بند رهایی پیدا کند، خانواده اش نیز از زیر بار مشکلات متعدد بیرون آیند.

تا پیش از شیوع بیماری کرونا این جشن را طی مراسم باشکوهی به صورت حضوری برگزار می‌کردیم، اما از دو سال پیش به شکل مجازی برگزار می‌شود.

امسال هم با توجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیون گسترده، این برنامه هم به شکل حضوری با تعداد محدود شرکت کنندگان و هم به شکل مجازی برگزار می‌شود.

جشن گلریزان مجازی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه از ابتدای ماه رمضان امسال شروع شده در کنار جشن مجازی، برنامه ریزی شده تا از هفته آینده با صنوف مختلف استان مانند بازاریان، مهندسین، صنعتگران، پزشکان و... جشن‌های گلریزان را با تعداد محدود برگزار کنیم.

از محل کمک‌هایی که در این جشن‌های گلریزان جمع آوری می‌شود، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام خواهیم کرد.

ستاد دیه استان کرمانشاه در پارسال از محل کمک‌های خیرین، اخذ گذشت از شکات، پرداخت شرکت‌های بیمه ای، کمک‌های ستاد دیه و... توانسته ۱۵۸ زندانی -۱۵۱ مرد و هفت زن – را از زندان آزاد کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.