۲۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۴۳ و ۴۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

به گفته نورالدین سلطانیان در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۵ هزار و ۹۵۶ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) هزار و ۱۷۱ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۰۲ نفر گزارش شده است.

تعداد ۲۰۳ هزار و ۴۱۰ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده که ۷۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

او می‌گوید هم اکنون ۲۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستندکه از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سلطانیان درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۷ هزار و ۳۴۲ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰۰ نفر بوده است.

۱۱ هزار و ۶۳۵ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۴۵ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان چهار مورد از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز یک نفر گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.