نکونام معتقد است دوستان استراماچونی در ایران، این مربی را در دیدار شب گذشته کمک کردند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:  اگر با اختلاف ۲ یا ۳ گل می‌بردیم، نتیجه عادلانه‌ای اتفاق می‌افتاد. در هر حال توانستیم تیم خوب و پر مهره الغرافه را کنترل کنیم.

شب گذشته جواد نکونام شاگردان خود را به مصاف الغرافه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا فرستاد.

نکونام گفت: موقعیت هایی را با بی دقتی از دست دادیم و بابت این موضوع از شاگردانم نا راضی هستم اما آن ها در آب و هوای شرجی دوندگی و در مجموع عملکرد خوبی داشتند.

در حالی که جواد نکونام شب گذشته در طول بازی آرامش خود را حفظ کرد و در موقعیت های از دست رفته با خونسردی بازیکنان را به تمرکز و آرامش دعوت می کرد استراماچونی گهگاه خونسردی اش را از دست می داد و حتی چند بار به تصمیمات داور اعتراض کرد.

نکونام گفت: الغرافه را وادار به دفاع کردم و می‌دانستیم که آنها بعد از دفاع روی ضد حمله فکر می‌کنند و روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. مربی الغرافه در ایران دوستانی دارد که در این بازی به او کمک کردند.

دیدار شب گذشته این ۲ تیم در نهایت با تساوی بی گل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید 


استراماچونی سرمربی الغرافه گفت: نتیجه اشتباهات ما سبب شد تا تیم فولاد برابر دروازه‌مان چندین موقعیت گلزنی ایجاد کند. ترکیب تیم الغرافه با بازیکنانی است که سال‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده‌اند.

یکی از موقعیت های از دست رفته شب گذشته شوت لوسیانو بود که اگر به تیرک دروازه تیم الغرافه برخورد نمی کرد به گل تبدیل می شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار