مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران گفت: پیشنهاد میزبانی ایران در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در قالب طرحی برای تهران، اصفهان و خوزستان داده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان  - محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان ایران در مورد میزبانی این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای بازی‌های آسیایی نزدیک به ۲۵ روز قبل به فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و درخواست کردیم که میزبانی را بگیرد. در این میان AFC شرایطی را گذاشت که هر کشوری که میزبانی می‌گیرد، فدراسیون آن کشور باید میزبانی همه پنج گروه را بپذیرد. ما پیشنهادی که به طور مشخص دادیم، این بود که دو گروه را در اصفهان، دو گروه را در خوزستان و یک گروه را در تهران میزبانی کنند و این کار انجام شود، اما تا الان هیچ نتیجه‌ای در این باره نگرفتیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ دی ماه سال ۹۸ میزبانی ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را لغو کرد و باشگاه‌های ایرانی برای میزبانی از رقیبان خود در مرحله گروهی کشور ثالث را معرفی کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت نفوذ و شیطنت عربستان سعودی و امارات قرار گرفته بود در متن نامه اینگونه نوشت: «هرگونه بازی در چارچوب فوتبال آسیا در زمین ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و به این ترتیب این تصمیم شامل بازی‌های ملی شده و دامنه آن گسترده‌تر است.»

محمد رضا ساکت مدیر عامل سپاهان تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد باز هم شانس میزبانی را از ایران گرفته اند هر چند می‌دانم دبیر کل فدراسیون فوتبال در عربستان با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکراتی داشته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در گروه سوم با تیم‌های شباب الاهلی امارات، آهال ترکمنستان و الغرافه قطر همگروه است. سپاهان نیز در گروه چهارم باید با الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف (التعاون عربستان - الجیش سوریه) رقابت کند.  

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ۲۵ بهمن میزبانی عربستان در دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را تایید کرده، اما هنوز در مورد گروه‌های ۸ گانه در مرحله مقدماتی تصمیم نهایی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ساکت ساکت باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
اینم تاوان اون سه امتیاز ناحقی که گرفتید نوبت استقلال هم خواهد شد اسیاب نوبت به نوبت
آخرین اخبار