سامسونگ دوربین گلکسی زد فولد ۴ را بهبود می بخشد

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده احتمالا دوربین تله فوتو گوشی گلکسی زد فولد ۴ به قابلیت بزرگنمایی ۳ برابری مجهز خواهد شد.

اگر اطلاعاتی که به تازگی افشا شده واقعیت داشته باشد، سامسونگ در حال کار بر روی چندین بخش مختلف است تا عملکرد گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ را بهبود ببخشد. این اقدامات شامل دوربین‌های بهبود یافته هم می‌شود تا سری جدید گوشی‌های زد فولد کمی بیشتر به مدل‌های S۲۲ نزدیک‌ شود.

بر اساس گزارش فون آرنا، این تلفن یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری خواهد داشت. این دوربین تله فوتو احتمالاً همان دوربین ۳x است که در هر سه مدل گوشی‌های گلکسی S۲۲ مورد استفاده قرار گرفه بود. این دوربین جایگزین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۲x خواهد شد که اکنون در گوشی زد فولد ۳ مورد استفاده قرار گرفته است.

 زد فولد ۴

احتمال دارد در بخش دوربین شاهد تغییرات دیگری مثل دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم باشیم. البته این اطلاعات افشا شده، روشن نمی‌کند که آیا این دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی روی صفحه نمایش قرار دارد یا زیر نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

دوربین زیر نمایشگر گوشی زد فولد ۳، تنها ۴ مگاپیکسل رزولوشن دارد که تجربه خوبی را به کاربران می‌دهد، اما با توجه به قیمت این پرچمدار تاشو، هنوز باید برای اقناع کاربران پیشرفت بیشتری را داشته باشد.

به هر حال، حتی اگر دوربین زیر نمایشگر در این محصول پیشرفت چشمگیری نداشته باشند، همچنان نسبت به گوشی‌های قبلی عملکرد بهتریخواهد داشت. کاربران این محصول می‌توانند از دوربین‌های اصلی هم برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر استفاده کنند.

دوربین گوشی تاشو

چیز زیادی در مورد ماژول‌های عریض و فوق عریض در دوربین‌های اصلی اعلام نشده بنابراین مشخص نیست که آیا گلکسی زد فولد ۴ هم از از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که در گوشی‌های S۲۲ و S۲۲ پلاس قرار داده شده بود استفاده خواهد کرد یا خیر. با توجه به اینکه پرچمدار‌های تاشوی سامسونگ در آگوست سال گذشته عرضه شدند، باید انتشار داشت که نسخه جدید این خانواده نیز به زودی رونمایی شود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.