افزایش ‏‎۲۴‎درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی کردستان

در ایام نوروز ۲۳ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر ‏بنزین در استان کردستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۴ درصد ‏رشد همراه بوده است‎. ‎

 

سرپرست شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی کردستان گفت: جاذبه‌های گردشگری و وجود بازارچه‌های خرید کالا باعت افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان در تعطیلات عید سال جاری شد که بابرنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکین مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در این مدت کلیه ۸۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ باب جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه داده اند.

محسن معانی گفت:همچنین واحد‌های عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان (کنترل ونظارت، خدمات مهندسی، روابط عمومی و.) به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از کلیه جایگاه‌های سطح استان موجبات تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم آوردند.

به گفته او:از یکم تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری، بیست و سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار لیتر ‏بنزین در استان کردستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۴ درصد ‏افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.