رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار و ۵۹۶ مورد بازرسی از اصناف مختلف استان در تعطیلات نوروزی انجام شد.

علی علیمحمدی گفت: بازرسی از ۷۵۴ مرکز اقامتی شامل هتل، متل، مهمانسرا و مهمانپذیر همزمان با تعطیلات نوروز امسال انجام شد که از این تعداد ۲۷ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

او می گوید: همچنین ۳۶۸ مرکز و اماکن بین راهی مورد بازرسی قرار گرفت که ۸۸ مورد برای رسیدگی ببیشتربه مراجع قضایی معرفی و ۳۱ مورد نیز مهر و موم شد.

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: پایانه‌های مسافربری درون و برون شهری نیز از جمله اماکن پرترددی هستند که مورد توجه مسئولان بهداشتی قرار دارد.

علیمحمدی می گوید: در این راستا ۲۸۷ مورد بازرسی از این اماکن صورت گرفت که ۲۹ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۲ مورد نیز مهر و موم شد.

او مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی را از مهمترین مراکز مورد بازرسی دانست و گفت: در این بازه زمانی بالغ بر ۶ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۱۳۴ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۹۱ مورد نیز مهر و موم شد.

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی می گوید: همچنین بیش از یک‌هزار و ۶۸۶ مورد از اماکن عمومی مورد بازرسی قرار گرفت که در این راستا به ۳۴ مورد اخطاریه صادر و به دستگاه قضا معرفی شدند و ۱۳ مورد نیز مهر و موم شد.

علیمحمدی گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۲ هزار و ۶۵۷ کیلوگرم از مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.