به دلیل افزایش شیوع کرونا در مدارس شهرستان های اراک، ساوه، محلات و دلیجان به مدت یک هفته تعطیل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - اکرمی جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی تعطیلی مدارس شهرستان‌های اراک و ساوه را به صورت زیر تشریح کرد.

به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در شهر‌های اراک و وضعیت نامناسب شهر ساوه،  بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان  مرکزی آموزش همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دو شهرستان اراک و ساوه از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت دو هفته  به صورت غیرحضوری و  در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

همچنین در مدارس دیگر شهر‌های استان نیز که تعداد دانش آموزان مبتلا به کرونا از حالت عادی خارج شود، با تشخیص رئیس مرکز بهداشت و فرمانداران شهرستان، مجوز غیرحضوری شدن آن‌ها نیزصادر خواهد شد.

ساعاتی بعد از این اظهارات  معاون سیاسی استاندار ، استاندار مرکزی با سخنانی متفاوت از کاهش روزهای تعطیلات و افزایش تعداد شهرها خبر داد.

تعطیلی مدارس، اراک، ساوه، محلات و دلیجان به مدت یک هفته

مخلص الائمه استاندار مرکزی تعطیلات حضوری مدارس  استان  مرکزی را به شرح زیر عنوان کرد.

بر اساس جمع بندی ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی فعالیت مدارس در ۴ شهرستان استان مرکزی به علت شیوع کرونا و افزایش ابتلا به اُمیکرون، به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

بنابراین تصمیم، مدارس #اراک، #ساوه، #محلات و #دلیجان از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت یک هفته در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

این تصمیم به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در اراک و وضعیت نارنجی در شهرستان‌های محلات، دلیجان و ساوه، و سرایت این بیماری به رده‌های سنی پایین‌تر، گرفته شده است.

 بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی، برای مدارس دیگر شهر‌های استان هم که شمار دانش آموزان مبتلا به کرونا افزایشی باشد، با صلاحدید رئیس مرکز بهداشت و فرمانداران، مجوز آموزش غیرحضوری صادر خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.