مبتلایان به بیماران کرونا در هفته سوم اسفندماه نسبت به هفته دوم ۴۰ درصد کاهش داشته است.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گفت: کرونا هفته سوم اسفند نسبت به هفته دوم مبتلایان بیماران کرونایی ۴۰ درصد کاهش داشته است.

جمالیان همچنین از کاهش ۵۰ درصدی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درسطح استان خبر داد و گفت: فریب کاهش بیماران کرونایی را نخوریم با عدم رعایت دستورالعمل‌ها در ایام نوروز و خرید شب عید ممکن است آمار‌ها افزایش یابد.

دکتر علی محمدی معاون رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی هم از کاهش مبتلایان، بستری ها، سرپایی ها و فوتی های کرونا در استان مرکزی خبر داد و گفت: در صورت خود مراقبتی، فاصله گذاری فیزیکی، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات به پایین‌ترین حد هم خواهیم رسید و از وضعیت قرمز بیرون خواهیم آمد.

اکرمی معاون اسبق سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هم در آخرین حضور خود در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان ضمن قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولان در زمینه کنترل بیماری کرونا از مردم خواست امسال هم مانند دو سال گذشته در مسافرت‌های نوروزی مراقب باشند و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

نظری سرپرست جدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکز هم که دو روز پیش به این سمت منصوب شده از مردم و همه مسئولان خواست تا با تلاش همگانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نوروزی ایمن را برای خود و خانواده‌ها رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.