معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر تهیه طرح جامع چهار شهر سقز، بانه، مریوان و کامیاران در دست اجرا و طرح جامع شهر سنندج نیز در حال عقد قرار داد است.

فرهاد لشکری گفت: در سال جاری بهبود فضای شهری با جدیت دنبال خواهد شد بر این اساس طرح‌های جامع تهیه شده در دست اجرا است و تهیه عکس‌های هوایی تمام شهر‌های استان هم با جدیت دنبال می‌شود.

 معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ت سه طرح ناحیه‌ای در شهر‌های سنندج، سقز و بیجار تهیه شده، همچنین ۶ مورد طراحی شهری انجام شده که می‌توان به انجام مطالعات مناسب سازی تردد معلولان و افراد کم توان، تهیه طرح‌های شهری در خیابان انقلاب سنندج، طرح ساماندهی معبر ورودی شهر سنندج به طرف همدان، طرح ساماندهی رودخانه گریاشان، طرح موضعی حفاظت و احیای تپه‌های شهری سنندج و طراحی شهری پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی در سنندج اشاره کرد.

او می گوید: بهبود فضای شهری از جمله اهداف و اولویت‌ها این اداره کل است و در همین راستا و برای تحقق این امر سال گذشته در جلسات مختلف کارگروه‌های تخصصی امور زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و جلسات سیما و منظر، پیگیری‌های لازم انجام شد.

لشکری گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۲ جلسه کمیسیون ماده پنج با حدود ۶۰۰ مصوبه توسط راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه کمیسیون ماده پنج برگزار شده و تمام مصوبات در راستای شفافیت از طریق مختلف اطلاع رسانی شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.