فرماندار شهرستان باشت گفت: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی، نیازمند عزم جدی، مشارکت مردم و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

نادر گرامی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال 'تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ' نامگذاری شده شهرستان باشت دارای پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او می گوید: 'تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ' مدنظر معظم له بازوان قوی و قدرتمند برای تحقق پویایی اقتصاد کشور و حل مشکل بیکاری جوانان و کمرنگ شدن مشکلات معیشتی مردم خواهد بود.

گرامی با بیان اینکه  انتخاب عنوان سال راهکاری برای حل مشکلات کشور است گفت: برای توسعه اقتصادی کشور انتظار می رود نگاه به این مهم از حد شعار و تبلیغاتی خارج  شود.

به گفته فرماندار باشت، این شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل هایی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و باغی ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری دارد که در سال ۱۴۰۱ تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.

او می گوید: انتخاب عناوین سال از سوی مقام معظم رهبری باتوجه به شرایط و موضوعات مهم سال، مسیر شکوفایی، موفقیت و پیشرفت در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی کشور را مشخص کرده است.

گرامی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تلاش های زیادی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور کردند گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر با تاکید تولید و خودکفایی و معیشت مردم محوریت سیاست های اقتصاد مقاومتی مسیر حرکتی کشور را مشخص کرده اند.

او می گوید: مقام معظم رهبری انتخاب عناوین سال را با توجه به شرایط داخلی کشور و اهداف دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی نامگذاری کرده اند.

به گفته فرماندار شهرستان باشت، مسئولان اجرایی این شهرستان برای تحقق شعار امسال مورد تأکید رهبری به طور شبانه روزی تلاش و  از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

گرامی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و آحاد جامعه در سال جدید  باید بنا به رسالت و تخصص خود در حوزه اختیاراتشان تلاش کنند.

رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.