سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد مسافران نوروزی در جاده‌های استان ۴۰ درصد افزایش یافت.

عابد محمدی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

او می گوید: طی ۹ روزه نوروز ۱۴۰۱ یعنی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد تردد داشتند.

محمدی با بیان اینکه این تعداد تردد نسبت به ۹ روزه مدت مشابه طرح نوروزی پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در این مدت تعداد ۲۷۶ هزار و ۴۰۰ وسایل نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد وارد و ۲۱۵ هزار و۲۰۰ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در روز چهارم فروردین‌ماه امسال ۲۳۸ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تردد داشته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱ تصادفات در جاده‌های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد بیش از حد معمول شده و متاسفانه تصادفات زیادی هم رخ داده است گفت: طی این مدت بیشترین تردد در جاده‌ای استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در جاده‌های گچساران - بابامیدان، یاسوج - اصفهان و یاسوج به بابامیدان بوده است.

محمدی می گوید: متوسط تردد روزانه طی ۹ روز گذشته نوروز امسال ۲۷۶ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه در سطح راه‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.