نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استان زنجان در ایجاد امنیت به عنوان یک مجموعه با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود را ایفا کرده است.

آیت الله خاتمی در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و دیگر مسئولان انتظامی، با بیان اینکه امنیت مطلوب امروز از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت است، گفت: ما از نزدیک شاهد رشادت‌ها، مجاهدت و ایثار کارکنان انتظامی استان زنجان هستیم.

او گفت: کارکنان انتظامی خوشبختانه با معنویت و رفتار هوشمندانه به مردم خدمت می‌کنند و از زحمات و اقدامات پلیس که شبانه روز و مخلصانه، در مناسبت‌های مختلف از جمله در ماموریت‌های ماه محرم، انتخابات، چهارشنبه آخر سال و نوروز خوب درخشیدند تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پلیس با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار، مردمی و با بهره گیری از آخرین دستاورد‌های علمی در جهت تامین نظم و امنیت جامعه به خوبی ایفای نقش می‌کند.

او گفت: کارکنان انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده است با نهایت سعی و تلاش، ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده‌اند.


در ادامه این دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی از حمایت‌های نماینده محترم، ولی فقیه در این استان تقدیر کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری برای ما حکم تکلیفی دارد.

سردار رضایی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است، می گوید: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه حاصل می‌شود.

او  با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند و در این راه شبانه روز نمی‌شناسد، گفت: پلیس مانع هنجار شکنی در جامعه است و هرکسی که بخواهد هنجار شکنی کند ما حریف او هستیم.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است، گفت: باید با راه اندازی و فعال کردن قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در کشور و بهره گرفتن از نظرات و حمایت‌های علما و تقویت باور‌های مذهبی و دینی با هنجارشکنان اخلاقی و فرهنگی مقابله کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.