حجم سفر‌ها در نوروز ۱۴۰۱ به صورت عمومی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: در روز‌های اول و دوم فروردین حجم سفر‌ها در نوروز ۱۴۰۱ به صورت عمومی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شالبافان معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در سفر به شیراز و بازدید از اماکن گردشگری و خدماتی و اجرایی شیراز با اشاره به افزایش چشمگیر حجم سفر‌ها در استان‌های شمالی و جنوبی، گفت: این افرایش بویژه در روز‌های اول و دوم فروردین ماه در استان‌های اصفهان فارس و خوزستان چشمگیر بوده است.

او در بازدید از اماکن خدمات رسان و اجرایی سفر‌های نوروزی و اماکن گردشگر شیراز از جمله کمپ زیبا شهر و حافظیه آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان فارس را برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مناسب ارزیابی کرد و گفت: در استان فارس در ۴۸ ساعت گذشته ظرفیت رسمی اقامتگاه‌های مسافران پر شده است.

معاون هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: با تمهید استاندار و ستاد اجرایی خدمات سفر استان، مقرر شد سایر ظرفیت‌های اقامتی استان از جمله اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش و سایر دستگا‌هایی که توان اقامتی مسافران را دارند به تدریج و با تشخیص ستاد اجرایی استان به ظرفیت اسکان افزوده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار