فاطمی امین گفت: پیمانکار و بهره بردار معدن تعطیل شده ققنوس یک با جنجال رسانه ای بدنبال سوءاستفاده از فضای موجود بود.

سیدرضا فاطمی امین گفت: همه کارگران بیکار شده این معدن در معادن دیگر مشغول کار شدند و هیچ کارگری از آن بیکار نیست.

فعالیت معدن سنگ آهن ققنوس خواف از مدتی پیش به دلیل اتمام مهلت بهره برداری آن متوقف شد و رییس قوه قضاییه در سفر چندی قبل خود به خراسان رضوی دستور از سرگیری کار این معدن را داد.

او گفت: پیمانکار معدن ققنوس یک از سال ها قبل تخلفات زیادی انجام داده بود؛ به طوری که دستگاه نظارتی برای بررسی تخلفات آن ورود کرد.

فاطمی امین گفت: از آذرماه امسال که مهلت بهره برداری این معدن به اتمام رسیده بود، پیمانکار آن سعی کرد با نفوذ رسانه ای جنجال آفرینی کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شیطنت و جنجال رسانه ای و سو استفاده پیمانکار معدن ققنوس یک را به طوری جدی پیگیری و با آن برخورد می کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیمانکار معدن ققنوس یک غیر از این معدن که به دلیل اتمام مهلت بهره برداری آن تعطیل شده است، دو معدن شامل ققنوس دو و سه را در منطقه سنگان خواف در حال بهره برداری دارد و به راحتی می توانست کارگران بیکار شده معدن نخست را در این معادن دیگر مشغول به کار کند ولی این کار را نکرد و تنها بدنبال جنجال رسانه ای بود.

او گفت: با تلاش و پیگیری های مجتمع سنگ آهن سنگان، همه کارگران بیکار شده معدن ققنوس یک در معادن دیگر مشغول کار شدند و هیچ کارگری بیکار نیست.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.