حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: امروز مهم‌ترین رصد اطلاعاتی و طرح امنیتی روز، رصد و شناسایی عوامل داخلی و خارجی ایجاد تاخیر در صبح ظهور است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: مهمترین عامل غیبت، ضعف تأمین امنیت جامعه نسبت به حضور امام و ضعف قدرت یاران در تأمین این امنیت است.

او گفت: امروز سیاسی‌ترین و مهمترین خبر جامعه بشری که با اغواگری رسانه‌ها، به دنبال غافل کردن جوامع از آن هستند، مسئله اساسی صبح ظهور است.

سعادت‌فر گفت: هدف اصلی آن است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز حقیقی صبح ظهور، زیر فشار قرار گیرد و دعوای اصلی بر سر حاکمیت بر زمین است و بر سر نفت، هسته‌ای و اقتصاد نیست.

او گفت: مستضعفین می‌توانند با حکومت امام، اطاعت از امام، تلاش و جهاد قدرت پوشالی مستکبرین را از بین ببرند.

خطیب جمعه بافق گفت: دشمن تراز اول جامعه ایمانی یهود است و این هدف را دنبال می‌کند که با اراده الهی و حکومت مستضعفین بر زمین مبارزه کند.

او گفت: سپاه با ۱۰ موشک والستیک نقطه زن مقر موساد را مورد هدف قرار می‌دهد به گونه‌ای که روزنامه صهیونیستی می‌نویسد به دنبال این حمله، حلقه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل منهدم شد.

سعادت‌فر گفت: از خاک ایران اقدام می‌شود تااعلام شود ما با هیچ دشمنی، تعارف نداریم و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکی از عوامل زمینه‌ساز ظهور است.

او گفت: باید خود را از حب دنیا تخلیه کنیم و اگر این اتفاق بیافتد دستگیری امام زمان از ما تحقق می‌یابد.

امام جمعه بافق گفت: پدر و مادر به عنوان مدیر تربیتی خانواده باید اهل امر به معروف و نهی از منکر باشند و آن از روی حرص برای تربیت دینی خانواده، دلسوزی و مهربانی و اقتدار انجام دهند.

او گفت: این سه ضلع مثلث تربیتی در خانواده نیاز به یک رکن اساسی دارد که آن اخلاص است.

سعادت‌فر گفت: رفتار فرزندان معرف باطنی رفتاری و اخلاقی والدین است و نکات اخلاقی در محیط خانواده باید حریم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.