مدیرعامل شهربازی کرمان گفت: مجموعه روباز ۸ هکتاری شهربازی کرمان با دریافت مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایام نوروز بازگشایی می شود.

روح‌الله مطهری به برگزاری جلسات ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: با تأیید این ستاد و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، با بازگشایی مجدد شهربازی کرمان موافقت شد.

او می گوید: شهربازی کرمان از تاریخ دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پذیرای شهروندان و مهمانان نوروزی است.

مدیرعامل شهربازی کرمان زدن ماسک را برای ورود به شهربازی و استفاده از وسایل بازی اجباری دانست و گفت: شهربازی ۸ هکتار مساحت دارد و به اندازه یک سوم ظرفیت پذیرش، اجازه ورود داده شده است.

به گفته او مردم برای ورود به شهربازی باید کارت واکسن کرونا  به‌همراه داشته باشند و تمامی کارکنان شهربازی واکسینه و کنترل شده‌اند و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مطهری رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم را لازم دانست و به علامت‌گذاری فاصله اجتماعی در کنار هر دستگاه اشاره کرد و گفت: در کنار هر کدام از وسایل بازی، دستگاه ضدعفونی‌کننده گذاشته شده است؛ بنابراین، استفاده‌کنندگان باید قبل و بعد از استفاده از وسایل بازی دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

او یکی از اقدامات مهم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی را حذف بلیط کاغذی عنوان کرد و گفت: برگ رسید پرداخت هزینه استفاده از وسیله بازی از طریق دستگاه  کارتخوان در واقع به‌عنوان بلیط است و به هیچ عنوان پول نقد دریافت نمی‌شود.

مدیرعامل شهربازی کرماناز ضدعفونی و گندزدایی وسایل بازی شهربازی در ۲ نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: رستوران‌ها و دکه‌های عرضه مواد غذایی نیز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند و ملزم به رعایت بهداشت هستند.

او درخصوص ایمنی وسایل بازی گفت: از سوی اداره استاندارد، از شهربازی کرمان بازدید شده و پس از بررسی دستگاه‌های موجود، مجوز‌های لازم گرفته شده است.

به گفته مطهری دستگاه‌های شهربازی کرمان نیز تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

او از جانمایی ۳ سفره هفت‌سین در ورودی شهربازی خبر داد و گفت: این ۳ سفره هفت‌سین، در مجموعه پارکینگ شهربازی اجرا و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیر شهربازی کرمان اقداماتی از جمله بازسازی و تعمیر دستگاه‌ها، نصب تابلو‌های اطلاع‌رسانی درخصوص دستورالعمل های بهداشتی، پیشگیری از ابتلا به کرونا و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی با نشانه‌گذاری روی زمین و صندلی‌ها را از جمله اقدامات شهربازی کرمان اعلام کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هنا
۲۱:۵۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
بازع؟