مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر با ۱۰ کمیته فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

آقای جیلان گفت: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از امروز ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده به مدت ۲۰ روز به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.


بیشتر بخوانید


کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار