ساماندهی و پاکسازی ورودی‌های چهارمحال و بختیاری در دستور کار ستاد خدمات سفر است.

آقای جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی و پاکسازی ورودی تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان به‌ویژه شهرستان شهرکرد در دستور کار ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر قرار دارد.

رفع خرابی‌های احتمالی سرویس‌های بهداشتی و تحویل آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به‌زودی انجام می‌شود.

اولویت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی با مراکز اقامتی زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و پذیرش در سایر مراکز اقامتی در صورت نیاز انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برای نوروز ۱۴۰۱ از توان ۶۰ نیروی حرفه‌ای دارای مجوز در سطح استان به‌صورت موقت بهره‌گیری می‌شود.

تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان از ظرفیت‌های گردشگری قابل‌توجهی برخوردار است که نظم‌بخشی و اولویت‌بندی این حوزه با هماهنگی‌های بین‌دستگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در صورت اختصاص زمین، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آمادگی احداث و تحویل بازارچه‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در شهر‌ها و روستا‌های مستعد را دارد.

زمینه ثبت هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد به‌عنوان شهر ملی سنگ‌تراشی‌های سنتی (حجاری‌های سنتی) فراهم و اقدامات لازم در این زمینه انجام و پیگیری شده است.

تسریع در روند اعلام لیست کشیک‌های نوروزی

آقای ارژنگ فرماندار شهرکرد با اشاره به نزدیک بودن نوروز گفت: سیستم‌های خودحفاظتی دستگاه‌های اداری این شهرستان ارتقا یابد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرکرد توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های نیروی انتظامی به‌خصوص در تعطیلات نوروز را در دستور کار برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند.

تسریع در روند مشخص شدن و اعلام لیست کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرکرد ضروری است.

ساماندهی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی شهرکرد مرکز استان مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار