معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، فرمانداران ۳۰ شهرستان تغییر کرده اند.

سیدهادی طباطبایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانداران تایباد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، فرماندار ۳۰ شهرستان طبق شاخص‌های دولت سیزدهم تغییر کرده است و فرمانداران سرخس، ششتمد و خلیل آباد نیز بزودی منصوب خواهند شد.

او گفت: تعداد ۶ فرماندار هم در سمت فرمانداری باقی ماندند؛ اما در شهرستان دیگری مشغول به خدمت شدند.

به گفته او استفاده‌ از نیرو‌های جوان در فرمانداری‌ها به طور عمده صورت گرفته است که فرمانداران شهرستان‌های کوهسرخ، مه‌ولات، صالح آباد، بردسکن، زبرخان و تایباد از جمله فرمانداران جوان هستند.

دیدگاه خاصی  به مرز دوغارون وجود دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در دوره استانداری جدید خراسان رضوی، دیدگاه خاصی به مسائل اقتصادی مرز دوغارون وجود دارد و تحولی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اتفاق خواهد افتاد.

طباطبایی گفت: سفارش‌های استاندار و فرماندار سابق تایباد به فرماندار جدید، حاکی فعال‌تر شدن و نظم صادرات و واردات در مرز دوغارون بوده است.

 او گفت: هفته اول فروردین ۱۴۰۱ نیز بر اساس گفته ها، خراسان رضوی میزبان رئیس جمهور و وزیران خواهد بود که مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان به این سفر امیدوار هستند.

به گفته این مقام مسئول، احتمال ارتقای بخش عشق آباد نیشابور به عنوان شهرستان جدید در خراسان رضوی مطرح است؛ اما هنوز در وزارت کشور به توافق نرسیده است.

طباطبایی همچنین گفت: موضوع تفکیک استان خراسان رضوی به هیچ عنوان در برنامه‌های دولت مطرح نیست و این شعار‌های برخی از نمایندگان است که سر می‌دهند.

در پایان نیز محسن سیاح فرماندار سابق تایباد تودیع و مهدی دونده به عنوان فرماندار جدید تایباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۸:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
با سلام چرا شعار باشد حق قانونی مردم است که نمایندگان باید پیگیر باشند که از بی عدالتیهایی که انجام میشود جلوگیری شود که بودجه استان را به مشهد اختصاص میدهید که به دلیل نبود امکانات در شهرستانها مردم مجبور به مهاجرت به مشهد و ایجاد حاشیه نشینی در مشهد شده است