معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی آماده میزبانی شایسته از زائران در نوروز ۱۴۰۱ است.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی مقرر شد با هماهنگی ستاد ملی کرونا میزان دقیق تعداد دوز تزریق شده واکسن برای مراکز فروش بلیت و خدمات‌دهی در مبادی ورودی مشهد تعیین و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد به ‌طور وسیع اطلاع‌رسانی درباره نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ‌خصوص استفاده از ماسک در مبادی مواصلاتی شهر کنترل و نظارت شود.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرخراسان رضوی گفت: تمام مجتمع‌های رفاهی و نمازخانه‌های موجود در جاده‌های مواصلاتی به شهر مشهد بازدید می‌شود و نسبت به آماده‌سازی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهد شد.

او گفت: برای اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و مناسب به زائران و مسافران نوروزی در مورد خدمات سفر اقدامات لازم انجام گیرد. همچنین کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد خدمات سفر باید تمام تلاش و همت خود را برای ارائه مطلوب خدمت به زائران خراسان رضوی به‌کار گیرند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: باید نظارت شبانه‌روزی بر بازار اقلام اساسی و مورد نیاز زائران و مسافران نوروزی باشد تا تخلفی صورت نگیرد، علاوه بر این باید نظارت‌های بهداشتی و ابلاغی از سوی ستاد کرونا نیز اجرا شود و با خاطیان برخورد مناسب و جدی صورت گیرد تا پس از تعطیلات دچار موج‌های بعدی کرونا نشویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.