مدیرکل اموراقتصادی و دارایی زنجان گفت:کسانی که سودسهام عدالت به حسابشان واریز نشده است می توانندبه سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت مراجعه کنند.

عباسچیان گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir از وضعیت واریزی سود سهام عدالت خود مطلع شوند. 

او می گوید: دارندگان سهام عدالت پس از ورود به سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت با وارد کردن کد ملی و دریافت پیامک تائیدیه تلفن همراه متعلق به خود، می‌توانند تاریخ واریز سود سهام عدالت خود در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را مشاهده کنند.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی زنجان گفت: تعدادی از سهامداران به دلیل ارائه نکردن شماره شبای معتبر یا تغییر و مسدودی شماره حساب، سود به حسابشان واریز نشده است که باید به سامانه سجام مراجعه و نسبت به اصلاح شماره شبا و حساب خود اقدام کنند تا سود مربوطه در مرحله بعدی به حسابشان واریز شود.

عباسچیان گفت: وراث سهامداران مشمولی که فوت کرده اند سود سهام عدالت را دریافت نمی‌کنند و سود سهام متوفیان سهام عدالت محفوظ بوده و پس از انجام مراحل قانونی انحصار وراثت و عملیات انتقال سهام به وراث، به حساب آن‌ها واریزخواهد شد و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در حال فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای اجرایی کردن فرآیند انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث می‌باشد.

عباسچیان گفت: واریز سود مشمولان سهام عدالت برای هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم از روزشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ شروع وبه حساب‌های اعلام شده دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام، واریز می‌شود.

او می گوید: برای سهامدارانی که بخشی از سهام خود را فروخته اند به میزان سهمی که در اختیار دارند سود واریز خواهد شد لذا مبالغ واریزی برای همه دارندگان سهام عدالت یکسان  نیست.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی زنجان گفت: افرادی که پارسال به دلیل وجود برخی از مشکلات در شماره شبای حساب اعلام شده قادر به دریافت سود سال ۱۳۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود نیز همزمان با سود سال ۱۳۹۹به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.