هیئت تجاری بابل عراق به زنجان سفر می کنند

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی بابل عراق امضاء می شود.

یگانه فرد به سفر یک هیئت تجاری ۱۰ نفره از بابل عراق جهت توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با استان زنجان اشاره کرد و گفت: این هیئت ۲ روز در استان زنجان حضور داشته و از ظرفیت‌های تجاری و همکاری‌های اقتصادی این استان بازدید خواهند کرد.

او با بیان اینکه در ادامه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور‌های مختلف به ویژه کشور‌های همسایه، هیئت تجاری از بابل عراق به زنجان سفر خواهد کرد، گفت: این نخستین هیئت تجاری پس از محدودیت‌های کرونا است که به صورت رسمی به استان زنجان سفر می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بااشاره به اینکه دفتر تجاری اتاق بازرگانی زنجان در کربلا در حال تأسیس است، گفت: هماهنگی‌ها برای تأسیس این دفتر از سال گذشته آغاز و به صورت جدی پیگیری شده و در مراحل پایانی کار خود قرار دارد.

او بابیان اینکه حضور این هیئت تجاری از بابل عراق فرصت بسیار مطلوبی برای استان در راستای توسعه همکاری‌های تجاری است، گفت: با توجه به اینکه بابل در نزدیکی کربلا است، فرصت گسترش همکاری‌های تجاری با کشور عراق مناسب خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به  امضای یادداشت تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی بابل عراق در جریان این سفر اشاره کرد و گفت: در رأس این هیئت تجاری رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی بابل به همراه فعالان اقتصادی خود به استان زنجان سفر خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.