فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان سیروان با اشاره به اینکه مهمترین سیاست‌های مهم دولت جدید ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری است، گفت: می‌بایست این کار گروه با استفاده از خرد جمعی و راهکار‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری تلاش کنند.

به گفته آقای  رئیسی ، لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی‌ترین معضل شهرستان باید بامساعدت دستگاه‌های عضو کارگروه و بنیاد برکت در اولویت کار کارگروه شهرستان قرار گیرد.

او می گوید: تلاش می‌شود با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و راهکار‌های علمی زمینه برای اشتغال پایدار برای جوانان فراهم شود.

به گفته رئیسی: با پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی درحوزه‌های میراث فرهنگی وگردشگری؛ صنایع دستی؛ جهادکشاورزی و امورعشایری یکی از موارد تاثیر گذار در کاهش نرخ بیکاری و در جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان در شهرستان خواهد بود که علاوه بر تولید نقش بسزایی در ایجاد اشتغال جوانان دارد.

فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان سیروان گفت: شهرستان سیروان با توجه به ظرفیت‌های موجود و با توجه به موقعیت جغرافیایی و استعداد‌های بالقوه واراضی حاصلخیز و منابع آبی می‌تواند منبع درآمد و هم محل مناسبی برای توسعه و رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.