امام‌جمعه موقت ایلام:

عمل به توصیه‌های رهبری راه برون‌رفت از مشکلات است

امام‌جمعه موقت ایلام گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی در بخش‌های مختلف کشور توجه و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام وعد مرادبیگی،  امام‌جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: هرجا براساس منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کردیم نظام و انقلاب به عزت و سعادت رسید و مشکلات برطرف و هرکجا دور شدیم با مشکل برخورد کردیم.

او با اشاره به مراسم اخیر تنفیذ رییس جمهوری منتخب افزود: بر اساس فرمایشات اخیر مقام‌معظم رهبری، دولت جدید تکیه به شعار سال، رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را در اولویت نخست خود قرار دهد.

امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمده است که در کشور مطالبه گری‌های زیادی وجود دارد، دولت باید به حسب وعده‌های خود تمام توان خود را برای تحقق دولت اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به کار گیرد و شبانه روز تلاش کند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سامان دهد.

خطیب جمعه ایلام توجه به رونق تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم خواند و گفت: رییس جمهوری منتخب باید براساس راهبرد‌های گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، برای رفع مشکلات کشور برنامه ریزی کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در روز‌های آینده بیان کرد: شهدای مدافع حرم با ولایت‌مداری در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم نبرد حق علیه باطل شتافتند.

خطیب جمعه ایلام افزود: این که امروز با وجود تمام توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد گروه‌های تروریستی، جبهه مقاومت همچنان پابرجا مانده، به برکت خون شهدای مدافع حرم است

او همچنین با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار بر مهم دانستن نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی سریع و صحیح وقایع، پیشگام ایجاد روشنگری و تحول در جامعه هستند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار