تیم فوتبال فجرشهید سپاسی مقابل شهر خودرو مشهد نتیجه بازی را واگذار کرد.

در آخرین بازی از هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شهر خودرو مشهد در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که این دیدار سرد و کم موقعیت با تک گل دقیقه ۹۳ به سود شهر خودرو به پایان رسید تا روز‌های تیره و تار نماینده فارس در این مسابقات ادامه داشته باشد.

این دیدار نخستین تجربه مربیگری مهرزاد معدنچی روی نیمکت زردپوشان شیرازی به عنوان نفر اول کادرفنی پس از کنار گذاشتن علی اصغر کلانتری سرمربی فجری‌ها بود که با این وجود، شوک باشگاه فجر جواب نداد و نماینده فارس در مسابقه‌ای که می‌توانست با کسب ۳ امتیاز به رده ۱۳ صعود کند، اما این فرصت را از دست بدهد و شکستی تلخ و خانگی را تجربه کند.

تنها موقعیت جدی فجر شهید سپاسی در دقیقه ۸۴ رقم خورد که فرزان دانا در یک قدمی دروازه می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند که مدافعان شهرخودرو اجازه باز شدن دروازه تیم شان را ندادند.

در دقیقه ۹۳، اما روی یک ضد حمله مدافع فجری‌ها روی مهاجم شهرخودرو در درون محوطه جریمه خطا کرد و داور اعلام پنالتی کرد تا مجتبی بیژن گل ۳ امتیازی را برای نماینده خراسان رضوی به ثمر برساند.

شهرخودرو با پیروزی خارج از خانه مقابا فجر شهید سپاسی ۱۲ امتیازی شد، اما در رده ۱۶ باقی ماند، ولی برای بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار شد.

فجری‌ها با این تساوی و ۱۵ امتیاز در همان مکان ۱۴ جدول رده بندی رقابت‌ها باقی ماندند.

آخرین برد فجر در این فصل از لیگ برتر فوتبال به روز جمعه ۲۸ آبان و هفته پنجم برمی گرد که موفق شدند یک-صفر مقابل پیکان تهران به برتری دست یابند و حالا ۱۷ هفته از آن تاریخ می‌گذرد و نماینده فارس به پیروزی دست نیافته است.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پنج شنبه ۲۶ اسفند میهمان فولاد خوزستان است.

در دیگر بازی‌های باقیمانده هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بازی مس رفسنجان و هوادار تهران به تساوی یک-یک رسید و فولاد خوزستان با نتیجه ۲-یک میزبانش تراکتورسازی تبریز را مغلوب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
احسنت به فجر که برای تیم های دیگر نردبان شده و اونا رو از بحران در میاره. ماشالله به غیرتتو ن که آبروی شیراز را بردید. آخه چقدر باخت. با ته جدولی هم باخت چرا بیشتر باختاتون تو دقیقه 95 هست. زمین خرابه. مگر تیم مقابل تو سنسیرو بازی می کنه. پول کم میگیرید مگر غیر از چند تیم بقیه هم مثل شما. با این چند تا بازی هرچند که بهتون میدن. زیاده تونه
آخرین اخبار