شرکت شیائومی ماشین لباسشویی ۸ کیلویی MIJIA Pulsator را در چین عرضه کرد.

به تازگی شرکت شیائومی محصول جدیدی از برند MIJIA را عرضه کرد. این محصول جدید ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator است که به تازگی برای بازار چین معرفی شده است.

البته در دسامبر ۲۰۲۱، گزارشی از راه‌اندازی نسخه انحصاری ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator توسط این غول فناوری چینی منتشر شده بود.

اکنون این شرکت نسخه جدید دیگری از لوازم خانگی هوشمند خود را عرضه کرده است. این بار این ماشین لباسشویی بر خلاف ظرفیت ۱۰ کیلوگرمی مدل‌های قبلی، با ظرفیت ۸ کیلوگرم وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، ۱۰ حالت مختلف شستشو و ۸ سطح تنظیم آب را نیز ارائه می‌دهد.

این دستگاه حتی می‌تواند به طور هوشمند وزن لباس را تشخیص دهد و به طور خودکار مقدار آب را با آن مطابقت دهد. علاوه بر این، ماشین لباسشویی جدید MIJIA حتی می‌تواند به قفل کودک ایمنی مجهز شود تا ایمن‌تر باشد.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی

این محصول در حال حاضر در چین با قیمت ۷۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۶ دلار آمریکا) موجود است. مشابه مدل‌های قبلی، این ماشین لباسشویی را نیز می‌توان به اپلیکیشن Mi Home متصل کرد و از طریق تلفن هوشمند یا از طریق پیام صوتی کنترل کرد. همچنین می‌توانید زمان شستشو را برنامه ریزی کنید و حالت‌ها را نیز از طریق برنامه انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار