معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از برنامه فعالان اقتصادی عمان در سفر به مشهد خبرداد.

محمد احسانی گفت: هیات بازدید از ظرفیت‌های تولیدی؛ برنامه تجار عمانی در سفر به مشهد فعالان اقتصادی عمان متشکل از ۹ نفر از تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران این کشور سفر سه روزه‌ای به خراسان رضوی داشتند که امروز چهارشنبه، سومین و آخرین روز از این سفر است.

او گفت: توسعه روابط بازرگانی در بخش تخصصی برق و مخابرات و بررسی ظرفیت‌های صنعتی استان، از اهداف سفر تجار و سرمایه گذاران کشور عمان به خراسان رضوی است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: میزبانی فعالان اقتصادی عمان در سفر به خراسان رضوی را کنسرسیوم صادراتی برق و الکترونیک استان با هدف توسعه روابط بازرگانی در بخش‌های تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات بر عهده دارد.

احسانی گفت: این هیات روز اول نشست‌های تخصصی با صاحبان ۲۰ واحد صنعتی عضو اتحادیه و کنسرسیوم صادراتی استان پیرامون توسعه همکاری‌های تجاری و صنعتی برگزار کردند.

او گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خراسان رضوی برای تجار و سرمایه گذاران کشور عمان در این نشست اهمیت داشت، چنانکه آنان علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در خانه‌های هوشمند، هوشمندسازی سیستم‌های ساختمانی و صنعتی ایران دارند.


بیشتر بخوانید


معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هیات عمانی در دومین روز از سفر خود به خراسان رضوی از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌های دانش بنیان بویژه شرکت‌های برتر بازدید کردند.

احسانی گفت: صاحبان صنایع کوچک استان با تجار عمانی روابط تجاری خوبی در حوزه‌های صنعت ساختمان، سنگ‌های ساختمانی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و مواد غذایی دارند.

او گفت: روابط تجاری ایران و عمان طی سال‌های اخیر رو به بهبود بوده و این کشور در ۱۰ ماهه امسال با رشد دو پله‌ای در رتبه دهم مقاصد صادراتی ایران، بعد از چین، عراق، ترکیه، امارات، افغانستان، هند، پاکستان، اندونزی و تایلند قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.