معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن و اجرایی شدن طرح اجاره داری حرفه ای در سال جدید می تواند به ثبات بازار اجاره کمک کند.

محمود محمود زاده گفت: برنامه ریزی شده تا بازار  اجاره مسکن با اجرای طرح  اجاره داری حرفه ای در سال جدید به تعادل برسد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، پرداخت وام ودیعه مسکن با همکاری بانک مرکزی و همچنین تعیین سقف اجاره با توجه به شرایط کرونایی در سال های گذشته، از دیگر برنامه هایی است که نقش موثری در کنترل نرخ های اجاره دارد.

 بازار مسکن  با استفاده از اقدامات موثر از جمله ساخت ۳۰۰ هزار واحد در قالب طرح اجاره داری حرفه‌ای و همچنین افزایش تولید به سمت آرامش هدایت می‌شود.

طبق اعلام بانک مرکزی ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن در سال گذشته  پرداخت شد این در حالی است که میزان تقاضا برای وام ودیعه مسکن  بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان است، اما میزان منابع آن ۱۵ هزار میلیارد تومان بود و کمتر از ۵۰۰ هزار نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان سال ۱۴۰۰ شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تو این سفرهای نوروزی معلوم شد که اجاره بالاتر میره چون حتی اگه طی سال هم خونه را خالی بگذارن کافیه عین این تعطیلات نوروز 13 روز تعطیلات را بدن به مسافران اجاره و کل پول یک سال کرایه را دربیارن بدون اینکه خونه یک سال دست کسی باشه و ازش استفاده بشه و عیب و ایرادی پیدا کنه !
آخه وقتی میشه 13 روز عید از یه خونه اینهمه پول درآورد مگه طرف بیکاره خونشو بده ارزونتر اجاره طی 1 سال ! تازه خونه هایی بودن که هر اتاقش را داده بودن به یه خانواده و اونم با قیمتهای عجیب و شاخدار !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
اجاره ها بالا است. پیگیری کنید واقعاً. آخه چه جوری باید اینهمه پول درآورد برای اجاره و پول پیش؟
آخرین اخبار