فرمانده انتظامی زاهدان گفت: با تلاش مأموران انتظامی عاملان تیراندازی شب گذشته - چهاردهم اسفند - به یک شهروند زاهدانی در کمتر سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ محمود سعادتی گفت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در خیابان "طباطبایی" زاهدان بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان در محل حاضر شدند.

او گفت:با حضور مأموران در محل و طی تحقیقات میدانی از شاهدان عینی ماجرا مشخص شد که چهار نفر سرنشیان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با سلاح ساچمه زن به سمت مردی میانسال تیراندازی و با مجروح ساختن او از محل متواری شدند.

به گفته فرمانده انتظامی زاهدان  با حضور نیروی‌های امدادی فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شد.

او گفت: در نهایت با تلاش بی وقفه پلیس عاملان این تیر اندازی در کمتر از سه ساعت شناسایی و هر چهار متهم در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اقرار متهمان به تیراندازی به شهروند مذکور به دلیل اختلافات مالی و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی به عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طرق قانون برطرف کرده و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار