زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی F۲۳ ۵G مشخص شد

در برخی کشور‌ها تاریخ عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ را ۱۷ اسفند اعلام کرده اند.

به گزارش indianexpress، سامسونگ در ۸ مارس یا ۱۷ اسفند گوشی هوشمند جدیدی از سری F را در هند عرضه می‌کند. در یک سایت فروش گوشی‌های هوشمند (Flipkart) قسمتی برای عرضه این گوشی باز شده است.

قابلیت‌های گوشی سامسونگ گلکسی F۲۳، ۵G

گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ دارای صفحه نمایش بدون حاشیه با بریدگی قطره‌ای است. یک طرح دوربین سه گانه در پشت تلفن همراه با یک جزیره دوربین مستطیلی شکل وجود دارد. همانطور که در تصاویر تبلیغاتی نشان داده شده، این گوشی احتمالا در دو رنگ نعنایی و سبز تیره به بازار بیایند.

گلکسی F۲۳ همچنین قرار است با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز عرضه شود که دارای محافظ Corning Gorilla Glass است. این گوشی همچنین از تراشه ۸ میلی متری Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G با پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۹ بهره می‌برد. این تراشه مخصوص تلفن‌های مجهز به فناوری ۵G است.

سامسونگ گلکسی F23 5G

افشاگری‌ها همچنین نشان می‌دهند که ممکن است این گوشی دارای پنل FHD+ و اسکنر اثر انگشت در کناره باشد، اگرچه هنوز نمی‌دانیم که این گوشی مجهز به یک پنل AMOLED یا LCD است. این گوشی همچنین ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ثالث ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. باید اشاره کرد که انتظار می‌رود یک پورت صوتی ۳.۵ میلی متری نیز وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.