استاندار کردستان گفت: با توجه به رویکرد مردمی دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم با اقدامات مختلف فاصله ایجاد شده میان مردم و مسئولان برداشته شود.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه گفت: شخصیت انقلابی ماموستا قادری در منطقه پیام‌آور وحدت و همدلی در بین مردم و نظام اسلامی است.

او گفت: ماموستا قادری با حرکت در مسیر رهنمود‌های امامین انقلاب، یاور و همراه راستین انقلاب و نظام اسلامی در منطقه بوده است و همه ما به وجود این شخصیت افتخار می‌کنیم.

استاندار کردستان گفت: وجود فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست و از آغاز خدمت در کردستان تلاش کردیم تا با حضور در میان اقشار مختلف مردم با آنان بصورت بی واسطه ارتباط بگیریم.

دکتر زارعی کوشا با اشاره به ظرفیت‌های بالای کردستان در بخش‌های مختلف، گفت: کردستان در بخش های مختلف ظرفیت های بالایی دارد و همه تلاش ما این است تا با آرامش و سعه صدر پذیرای مردم، خواسته‌ها و انتقادات آنان باشیم.

او گفت: با راهکار‌ها و ایده‌هایی که در مسائل اقتصادی پیش گرفته‌ایم امید داریم در این دولت کار‌های اساسی در اشتغال و معیشت مردم انجام شود.

در ادامه این نشست ماموستا قادری امام جمعه پاوه نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر زارعی کوشا به عنوان استاندار کردستان، گفت: انتصاب استاندار جوان و انقلابی در کردستان موجب دلگرمی و افزایش امید در بین مردم این استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.