نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نبرد.

آیت‌الله عبادی  در نشست ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه در بسیاری از موارد دشمن جای جلاد و شهید را عوض کرده است که در جهاد تبیین باید به این موضوعات توجه داشت.

به گفته او پهلوی ۴۴ هزار روستای شش دانگ را از مردم دزدید و به نام خود کرد و با این حال با ترفند و کلک می‌خواهند دوران پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در آن زمان دزدی نمی‌شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بعد از انقلاب نیز به راستی آیا انقلابی‌ها و مؤمنین از اموال مردم سو استفاده می‌کنند یا کسانی که نفوذی همان سلطنت طلب‌ها بوده و افکاری مخالف جبهه انقلاب دارند؟

او گفت: دشمن بعد از پروژه‌ها و ترفند‌هایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیاده کرده است اکنون به سمت نفوذ جریان لیبرال حتی در حوزه‌ها و در همین لباس روحانیت حرکت کرده است و از این جهت باید هوشیار باشیم.

آیت الله عبادی گفت: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و یا در حال حاضر متوقف شود چه بر سر ایران و اسلام می‌آید و با استدلال و منطق این موارد را توضیح دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید، ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نمی برد.

او گفت: باید تفاوت حقوق انسان در فرهنگ اسلامی و غربی را برای فرزندانمان تبیین کنیم و از سوی دیگر باید پایگاه دشمن در تبلیغات را از کار بیندازیم و در مسائل ایجابی، چون معرفی حقوق اسلامی باید مستمر کار کنیم.

آیت الله عبادی گفت: البته این اقدامات باید به صورت کار کارشناسی، دقیق و موضوع بندی شده و با سرعت عمل انجام شود و البته زیر ساخت‌های خوبی برای این کار‌های فرهنگی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.