رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: فردا عملیات اجرایی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان با همکاری بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

ساعاتی پیش و با حضور استاندار خراسان جنوبی فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد و در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: در دولت جدید با تغییراتی که در خراسان جنوبی انجام شد در صدد انجام این سفر بودیم.

او گفت: در این سفر تفاهم نامه احداث ۲۰ هزار واحد مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت ملی امضاء می شود.

فتاح گفت: این اقدام ملی برای احداث مسکن محرومان خواهد بود و شهرستان درمیان برای بنیاد مستضعفان منطقه هدف است که پس از گذشت دو سال سفر به این شهرستان برای بررسی وضعیت اجرای تصمیمات فردا اقداماتی انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: مسائل کلی استان و خدمات بنیاد مستضعفان طی این سفر مرور و بررسی می شود.

دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در شورای انسجام بخشی واحد‌های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بازدید از روند اجرای طرح‌های محرومیت زدایی شهرستان درمیان به عنوان شهر هدف بنیاد علوی و نیز اراضی در اختیار بنیاد مستضعفان در شهر بیرجند از جمله برنامه‌های فتاح در این سفر دو روزه است.

مهم‌ترین برنامه این سفر، آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه مشترک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور است که به مناسبت عید سعید مبعث و سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان (۹ اسفند) به صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان کلنگ زنی می‌شود.

این سفر به دعوت ویژه قناعت استاندار خراسان جنوبی رقم خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.