مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت منحصر بفرد جامعه بانوان عامل جهش توسعه شهرستان‌های نوپای استان است.

زهرا ابراهیمی  در نشست با فرماندار شهرستان لاشار گفت: زنان مخاطب اصلی برای تحقق توسعه هستند و به همین جهت مسأله آموزش و اجرای فرآیند اصولی توانمندسازی آنان در تمامی جوانب یک اصل اجتناب‌ناپذیر است.

او می گوید: ظرفیت‌های بانوان لاشار در حوزه صنایع دستی منحصر بفرد است و باید به صورت ساختارمند مسائل را پیگیری و توسعه منطقه در این حوزه را رقم زد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان و ابراز خرسندی از مشارکت بانوان لاشار در اجرای یکی از مصوبات مهم سفر وی به این شهرستان گفت: در دوره‌های اخیر که در مرکز استان با موضوع تجاری‌سازی، صنایع دستی، آموزش عکاسی و تولید محتوا برگزار شد شاهد حضور بانوان علاقه‌مند این شهرستان بودیم و ظرفیت برگزاری هر چه بیشتر آن به میزبانی بانوان توانمند منطقه و با حضور اساتید ،فراهم خواهد شد.

او  با اشاره به اهمیت احیای ظرفیت‌های بلااستفاده دستگاه‌ها برای بهره‌مندی هر چه بیشتر بانوان از آموزش‌های فرهنگی و ورزشی گفت:با توجه به تاکید استاندار این راهبرد موفق در سطح استان در حال انجام است و امیدواریم با همکاری فرمانداری و مدیران ادارات ،ظرفیت های بلااستفاده لاشار نیز شناسایی و در راستای بهره‌مندی بانوان احیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار