دبیر ستاد دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۳ فرد مبتلا به کرونا در مناطق مختلف استان شناسایی شدند.

دکتر سید جلیل موسوی گفت: در شبانه روز گذشته ۸ نفر دیگر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را در شهر‌های ارومیه، بوکان، پیرانشهر ماکو و میاندواّب از دست دادند که با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۴۰۳ نفر رسید.

دبیر ستاد دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی می‌گوید: تاکنون نزدیک به ۳۵۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۲.۱ درصد از این تعداد، جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ فرد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و شمار بستری‌های کرونایی در استان به ۶۰۴ نفر رسید که از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و به همین تعداد نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون حدود پنج میلیون و ۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده که امیدواریم این رقم با سرعت به سمت ۶ میلیون دُز رشد یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.