سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کسب ۳ مدال طلا در جام یاشاردوغو شروع خوبی برای ایران در سال ۲۰۲۲ بود، اما برخی‌ها انتظارات را برآورده نکردند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از اتمام رقابت‌های جام یاشاردغو گفت: جام یاشاردوغو با توجه به اینکه مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی نیز بود، سطح کیفی بالایی داشت، اما برخی نفرات نتوانستند انتظاری را که از آن‌ها داشتیم برآورده کنند و برخی نفرات جوان را هم پیش بینی می‌کردیم که جو سنگین مسابقات روی آن‌ها تأثیر بگذارد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام یاشاردغو به همراه ترکیه صاحب ۳ مدال طلا شد و تیم‌های روسیه، آمریکا، قرقیزستان و هند نیز هرکدام یک مدال طلا گرفتند.

درستکار می‌گوید قهرمانان و تیم‌های زیادی رغبت داشتند که در این مسابقات که رنکینگ اتحادیه جهانی محسوب می‌شد، شرکت کنند و برخی از قهرمانان جهان نیز در این مسابقات شکست خوردند.

به گفته درستکار پس از رقابت‌های انتخابی جام تختی، بلافاصله اردوی تیم ملی از روز شنبه ۱۴ اسفندماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

مسابقات انتخابی جام تختی به عنوان یکی از مراحل چرخه‌ی انتخابی تیم ملی روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

درستکار اعلام کرد مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه در کشور مغولستان برگزار می‌شود اولین میدان رسمی برون مرزی است که برای کادر فنی اهمیت بیشتری نسبت به مسابقات بین المللی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار