مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: چرخه‌ی انتخابی تیم ملی باعث شد تا حتی کشتی گیران درجه ۳ نیز بتوانند شانس خود را برای ملی پوش شدن امتحان کنند.

حسن حسین زاده مربی سابق تیم ملی و سرمربی تیم کشتی فرنگی مازندران گفت: من در رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان و جوانان و همچنین انتخابی جام تختی همراه تیم مازندران بودم و معتقدم با اجرای چرخه‌ی انتخابی تیم ملی هیچ کدام از کشتی گیران مدعی بیرون گود نماندند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اواخر آذرماه به میزبانی زاهدان برگزار شد و چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی نیز روز‌های ۴ لغایت ۶ اسفندماه با حضور کشتی گیران مطرح داخلی در اهواز به پایان رسید.

حسین زاده تفکرات کادر فنی برای بها دادن به تیم‌های ملی جوانان، امید و نیرو‌های مسلح و همچنین نفرات منتخب قهرمانی کشور و انتخابی جام تختی برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی بسیار عالی و متناسب با ظرفیت‌های کشتی فرنگی کشورمان دانست و نتایج کسب شده در جام تختی را نشان از آمادگی کشتی گیران در پروسه‌ی اجرای چرخه‌ی انتخابی تیم ملی ارزیابی کرد.

به گفته این مربی سازنده مازندرانی در دو دهه‌ی اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در کشتی فرنگی کشور بوده ایم که بخش اعظمی از آن را مدیون تلاش‌های محمد بنا به عنوان سرمربی و کادر فنی وی بوده ایم. تفکرات محمد بنا در نحوه‌ی انتخاب ملی پوشان، متناسب با کشتی فرنگی کشور است و شاهد این موضوع کسب نتایج درخشان در رقابت‌های المپیک و جهانی بود که برای نخستین بار در کشتی فرنگی کشور اتفاق افتاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار